domingo, 12 de febrero de 2012

Descripció del meu gos

El meu gos es diu Panxo, te 2 anys i és molt nerviós però en casa és molt tranquil , te els ulls verdos. Li agrada anar a per la pilota, córrer amb els seus amics i com no, jugar amb ells! Mesura 40 centímetres d'altura i 50 cm  de llarg, te tres colors: el negre, canela i blanc. Jo sempre he volgut un gos, pero els meus pares no volien. Teniem alquilada la casa de Santa Pola a un xic i 20 dies després va cridar-nos el albanyil que treballava en la casa d'al costat, i va anar el meu pare a recollir-lo i Panxo va passar una nit en el traster i al dia següent va anar al traster amb mi perquè jo creia que era una broma, vaig obrir la porta i Panxo va eixir! 

2 comentarios:

  1. Me encanta tu descripcion, lo has completado i lo has hecho como devias, sigue asi i podras llegar muy lejos!

    ResponderEliminar